vineri, iulie 11, 2008

Vinerea-fără alcool

Pentru noi era ultima zi de sejur, mâine dimineaţă decolând spre Amsterdam. Am stat pe plajă din nou până pe la trei şi am hotărât să cumpărăm din dinarii rămaşi o sticlă de şampanie. Mergând la magazinul de produse alcoolice, surpriză!!! Fiind ziua de sărbătoare a islamului, vinerea este singura zi din săptămână în care magazinul este închis.

Luaţi cam pe nepregătite am luat poate cel mai sec prânz romantic din Tunisia (şi poate din existenţa noastră).

Va trebui să cheltuim altfel dinarii rămaşi, deoarece nu este voie să-i scoatem din ţară. Lucrul acesta nu a fost dificil. După ce am făcut câteva cumpăraturi au mai rămas atâţia dinari cât să cumpărăm câte o îngheţată.

Seara ne-am mai plimbat prin staţiune, ne-am luat rămas bun de la Timari, care vor pleca numai mâine noaptea spre Amsterdam şi le-am promis că-i vom aştepta la aeroport.

La cină am gătit ultimele alimente pe care le mai aveam, din care urma să luăm şi micul dejun din dimineaţa următoare.

Armonie de gusturi şi culori.

Macaroane tunisiene.

Am împachetat destul de lejer, având în vedere că salteaua pneumatică am făcut-o cadou cameristei de la hotel, care a fost foarte drăguţă cu noi.