duminică, iulie 13, 2008

Sabotul olandez - Restaurantul chinezesc

Treziţi de celular, pe la ora 3 am mers cu maşina la Schiphol. Aici am văzut că avionul a aterizat, dar pasagerii nu au ieşit, probabil aşteptau bagajele. Când au ieşit primii pasageri îmbrăcaţi foarte de vară, am ştiut că sunt de la zborul din Tunisia şi am avut dreptate, pentru că imediat au ieşit şi Timarii. Bucuroşi că i-am aşteptat, am mers acasă şi ne-am culcat.

Ne-am trezit pe rând, dar am luat micul dejun împreună, la o oră destul de târzie pentru asta, aşa că am sărit peste masa de prânz.

Reîntâlnire la Amsterdam.
Pe la ora cinci am mers toţi şase în oraş, cu tramvaiul.

Arcul...

Văzut din tramvai.
Am coborât în Dam şi aici am făcut o poză de grup cu un mare sabot olandez pus acolo special pentru a imortaliza evenimentul în timp şi în spaţiu.

Sabotul fotogenic.
Magna...

Plaza.

Dam.
De acolo ne-am dus încet prin Cartierul Roşu, unde domnişoarele erau deja expuse în vitrină.

Trecând de Castel ne-am îndreptat spre restaurantul chinezesc New King, unde am mai fost cu trei săptămâni în urmă.

Castelul.
Acum am comandat şase feluri de mâncare, tot pe bază de pui, porc, peşte şi legume şi cu greu am reuşit să le mâncăm absolut pe toate. Orezul şi ceaiul au fost la discreţie.

La restaurantul...

Chinezesc...

New King.

Din nou în Cartierul Roşu.
Ieşiti din restaurant am mers încet până în Dam, unde la o terasă Bavaria am băut berea cu acelaşi nume. Terasa era în aer liber, dar fiind destul de rece afară, pe pereţi atârnau radiatoare electice care încălzeau aerul în care se aflau consumatorii.

Palatul Regal.

Terasa Bavaria.

Palatul Regal noaptea.
Acasă a urmat programul la televizor după care ne-am culcat.