marți, iunie 24, 2008

Marina Cala d'Or

După micul dejun ne-am întâlnit cu Timarii şi ne-am dus la un chioşc unde se vindeau excursii în insulă. Încă de ieri ochisem una, un fel de tur a jumătate de insulă, în care se folosea autocarul, vaporul, tramvai şi tren de epocă şi din nou autocarul.

După ce am plătit excursia, vânzătoarea de la chioşc ni s-a adresat în limba română şi ne-a spus că e din Baia-Mare, de fapt din Jibou, mai precis din Ulmeni. A venit de câţiva ani în Spania şi acum l-a dus şi pe fiul ei. Ne-am bucurat că am găsit un român pe insulă, din cei aşa de mulţi cât se zice că sunt aici.

Fiind oarecum înorat am hotărât să vizităm portul de iahturi, Marina Cala d’Or. L-am găsit destul de repede, orientându-ne după o hartă stradală a staţiunii. Am trecut pe lângă tot felul de ambarcaţiuni, multe din ele de lux, unele venite din Franţa şi Anglia, ultimele înfruntându-se în drumul lor cu furtunile din Canalul Mânecii şi din Golful Biscaia.

Marina...

Din...

Cala...

D'Or.

Adăugaţi o legendă

Covorul Roşu pentru general.

Portul se întinde pe câţiva kilometri şi cum apăruse un soare strălucitor, simţeam nevoia unei băi în mare. Pentru că în împrejurimi nu se vedea nici un loc unde să faci plajă şi să ai acces la mare, eu am abandonat grupul şi m-am dus la fiordul nostru care era cam la o jumătate de oră distanţă.

Ajuns acolo am intrat în apă şi părând mai caldă ca de obicei, am stat în ea aproape o oră.

Am mers acasă, am făcut cumpărături de la "supermercado"-ul din vecini, am început să gătesc şi atunci când cartofii au fost gata au venit şi ceilalţi.

Mi-au povestit că la 5 minute de la plecarea mea au găsit un golf unde au făcut baie şi plajă.

Pe o...

Altă plajă.
În drum spre casă însă s-au încălzit temeinic.

Proprietatea...
Mallorcană...

A Timarilor.
Au hotărât şi ei că de acuma să folosim numai fiordul din apropiere pentru baie şi plajă.

Iahtul Timarilor.

Ca să nu faci...

Insolaţie...

Pui...

Pe cap...

Ce ai la îndemână.
După siestă am ieşit din nou la plajă şi pe drum nevastă-mea şi-a cumpărat o saltea pneumatică, să poată "înota" şi ea.

Salteaua...

Pneumatica.
A fost frumos, dar eram destul de arşi de soare şi va trebui în următoarele zile să stăm mai puţin la plajă şi să venim mai de dimineaţă.

După o scurtă plimbare, ne-am adunat pe terasa noastră am băut câte o ţuică, am cinat şi am băut câteva beri reci, până la miezul nopţii.