miercuri, august 19, 2015

Populaţia: 135000 locuitori
Data Sejur: 2, 3, 29, 30 Aug 2003; 5, 6, 31 Aug, 1 Sep 2004; 10, 11 Mar 2007
Locuinţa: Hotel Etap

2 August 2003. Am plecat din Oradea, am trcut frontiera în Ungaria şi am mers prin apropierea oraşelor Puspokladany, Szolnok, Budapesta, Mosonmagyarovar. Am continuat în Austia pe centura Vienei, Sankt Poltren, Linz şi la 100 de km după intrarea în Germania am ajuns la hotelul Etap din Regensburg. Acesta se află aproape de intersecţia a două autostrăzi, una care duce la Nuremberg şi alta la Munchen.

Am aşteptat până exact la ora 17, când neamţul a deschis hotelul şi ne-a dat camera.

Am mâncat la un restaurant, unde majoritatea clienţilor erau şoferi de tir, căci în apropiere se afla o mare parcare pentru aceste camioane. După o mică plimbare prin împrejurimi am revenit la hotel şi ne-am culcat.

3 August. Pe la ora 6 dimineaţa am plecat spre Amsterdam. Am oprit la o pompă lângă Ratingen, de unde am luat motorină şi am mâncat.

La...

Ratingen.
Am plecat mai departe şi după oprirea de la Hunxe-Est am trecut în Olanda. Din Arnhem i-am dat un telefon lui Mihai, fireşte cu cartela cumpărată în parcare şi l-am anunţat că peste o oră suntem la el acasă. Telefonia mobilă internaţională nu pătrunsese încă în familia noastră.

29 August. Am plecat dimineaţa din Amsterdam şi am traversat Olanda şi apoi Germania şi am ajuns la hotelul din Regensburg cam la aceiaşi oră ca la începutul lunii. Ca şi atunci, la ora 17 fix s-a deschis hotelul, am luat camera şi am avut cam acelaşi program.

30 August. După micul dejun am plecat pe autostrada A3 spre Austria. După un timp am trecut pe centura Vienei, mai târziu pe a Budapestei şi încă pe lumină am ajuns la Oradea.

5 August 2004. Am plecat tot din Oradea, la fel ca anul trecut şi tot spre Amsterdam. Am urmat exact aceiaşi rută şi îmainte de ora 17 am ajuns la hotelul Etap din Regensburg.

Oprire în Ungaria.

Într-un...

Loc de Odihnă...

Din Austria.
Şi acum la Regensburg, acelaşi neamţ a deschis exact la ora 5 PM hotelul şi ne-a dat camera.

În cameră.

La pijama.

Hidratându-mă.

Privind peisajul.
6 August. Este a 59-a aniversare de la explozia nucleară de la Hiroşima. Noi am luat micul dejun în salonul de lângă recepţie, am dus maşina sub geamul camerei şi profitând că suntem la parter, am scos bagajele pe fereastră şi le-am pus în portbagaj. Nu ne grăbim prea tare, că trebuie să ajungem la Amsterdam, numai în jurul orei 6 PM.

Camera.

În oglindă.

Vento-ul în parcare.

Maşina dusă sub fereastra noastră.
După toate acestea am intrat pe A3 şi ne-am dus spre Amsterdam.

Parcare...

În Germania.

Nu foarte încet, dar temeinic am ajuns la ultima noastră staţie de pe teritoriul Germaniei: Hunxe-Est.

În Hunxe Est.

Am făcut un plin cu motorină şi nu după mult timp eram deja intraţi în Olanda. De aici până la Mihai în Amsterdam era doar o aruncătură de băţ.

31 August. Am venit pe drumul obişnuit, la fel ca anul trecut, de la Amsterdam până la Regensburg şi ne-am cazat în hotelul nostru.

Duc bagajele din maşină în hotel.
1 Septembrie. Am plecat dimineaţă din Regensburg şi spre seară am ajuns la Oradea.

10 Martie 2007. Am plecat de dimineaţă din Cluj spre Olanda în maşina familiei Mudure, împreună cu onorata familie. Fiul nostru Mihai se va căsători civil în Amsterdam cu fiica lor Mădălina.

Am parcurs cu ei acelaşi drum, prin Ungaria, Austria şi Germania. Ajunşi la hotel am luat camerele şi după ce ne-am instalat am băut câte o ţuică. Pentru cină ne-am dus în apropiere la restaurantul şoferilor. Am admirat pofta de mâncare a lui Mircea şi a Melei, care au reuşit să mănâce întreaga porţie de friptură mare cu cartofi.

În hotel...

La restaurantul...

Şoferilor.

Porţii imense.

11 Martie. După micul dejun luat la hotel am trecut pe lângă oraşele Nuremberg, Frankfurt pe Main şi în împrejurimile Koln-ului, am oprit să luăm câte un suc şi o prăjitură.

Pe autostrada...

A3.

La Montabaur.

Lângă...

Koln.

După suc...

Şi prăjituri.
 Înainte de ieşirea din Germania, nu puteam să nu ne oprim la Hunxe-Est.

Hunxe-Est.

După această ultimă oprire am mers până la Amsterdam.