joi, iunie 29, 2006

Turul staţiunii. Plajă.

Ne-am sculat odihniţi şi după toaleta de dimineaţă am luat micul dejun pe terasă. Am observat că imediat înainte de ora şapte era încă noapte. Deci aici, datorită faptului că suntem în apropierea tropicului, acum imediat după solstiţiu, noaptea ţine zece ore şi nu şapte ca la Amsterdam.

Piscina şi...

Atlanticul dimineaţa.
Înainte de ora 9:45 am coborât în faţa hotelului şi imediat a venit autobuzul să ne ducă în turul insulei.

În faţa...

Hotelului.
Am mai fost pe la câteva hoteluri să mai luăm turişti, dar în final nu au fost ocupate decât jumătate din locurile autobuzului. Ne-am dat imediat seama că nu era un tur al insulei ci numai al staţiunii Playa del Inglés.

Citez dintr-un prospect turistic: “Playa del Inglés este cea mai mare şi cea mai cunoscută staţiune a insulei, plajele sale fiind situate pe dune de nisip fin auriu. Are hoteluri şi restaurante pentru toate categoriile de turişti (de la un anumit nivel în sus, zic eu). La câţiva paşi de la plajă ne aflăm în mijlocul vieţii mondene.”

A fost o ieşire plăcută, am văzut locuri pitoreşti, mai ales de la marginile staţiunii, pe care nu am fi putut altfel să le vedem şi am făcut multe poze.

La dune.

Loc de plimbare pietonală.

Peste tot...

Sunt plaje la ocean.
Turul s-a încheiat la restaurantul Gambrinus, unde ni s-a servit o băutură răcoritoare şi mai mulţi vorbitori au prezentat insula Gran Canaria, evident că în olandeză, din punct de vedere geografic, economic, social, etc. Scopul a fost ca noi să contractăm excursiile şi serviciile pe care ni le putea oferi firma de turism. Când ne-am dat seama despre ce e vorba, cu prima ocazie am părăsit discret sala. Nu că nu ne-ar fi interesat oferta lor, dar totul fiind în olandeză, nu am fi înţeles nimic din ce ne-ar prezenta ghidul viitoarelor excursii.
La Gambrinus.
Am ieşit de la Gambrinus şi ne-am dus la “supermercado” unde am cumpărat alimente, doar aveam o bucătărie bine dotată! Acasă am gătit puiul la cuptor, care a ieşit excelent, am mâncat şi ne-am odihnit.

Atlanticul...

În fundal.

În drum...

Spre hotel...

Înconjuraţi...

De o vegetaţie...

Tropicală.
După masă am mers la plajă unde Raluca şi Marius ne-au dat o veste rea: excursia din Tenerife nu se mai ţine, nefiind suficienţi doritori. La ora opt Izobel va veni la Koka să ne dea banii înapoi.
Am făcut baie şi plajă şi după ora şase o furtună de nisip ne-a gonit, evident că la restaurantul german, unde am mai băut câte o bere Warsteiner.

Alungaţi de furtuna de nisip.

Cu Raluca.

La nemţi...

La o bere.
Ne-am dus apoi la Koka, în apartamentul nostru, unde i-am servit cu coniac Jidvei şi apă Borsec. Au fost încântaţi!

La noi pe terasă.
La ora opt Izobel a fost prezentă şi ne-a înapoiat banii. Ne-a spus însă că mai are şi alte excursii. Una vineri în împrejurimi, unde ne vom plimba cu submarinul şi una sâmbătă care este un fel de safari. Până la urmă, atât eu cât şi Marius le-am ales pe amândouă. Noi în plus am mai ales o excursie în Tenerife, pentru marţi 4 iulie. Ei nu mai puteau veni, fiindcă plecau duminică. I-am plătit Izobel-ei excursiile, om am făcut-o; pentru fiecare excursie contractată primeşte comision. Izobel i-a dus cu maşina personală pe Marius şi pe Raluca la hotelul lor, unde şi ea avea treabă.

Noi am mâncat, ne-am plimbat prin centru şi am venit să ne culcăm.

Pe la ora trei noaptea am auzit o muzică dată tare, cu zgomot de tobe, dar am adormit din nou la loc.